duminică, 21 februarie 2010

Twist ;x

El este twist. ;o3
Si da am pus aceasta poza cu el. deoarece imi place cum se tsine cu o mana de buca stanga. 8->
Ocupa un loc foarte special in inima mea. Si da imi este poate chiar mai mult decat un frate..
`mi place cand imi spune ca ma iubeste.. are un mod mai copilareste de a se exterioriza.
Chiar daca multi spun ca este fake. chiar nu.mi pasa.! ;;)
Are mereu grija de mine. Si cand ii spun ca vorbesc cu un baiat niciodata nu lipsesc intrebarile. :
-Cine e.?
- De unde e?
- Cum arata?
- Cati ani are?

Prin asta `mi arata ca este ingrijorat pentru mine..
Mi.a promis ca la vara ma invata sa innot ;o3
Chiar daca nu o sa reuseasca da ma rog. =))
Are un fund imens. ;o3
Mai mare ca al unei vaci. =))
Si ii place sa o salute pe bunica doar ca sa.i zica "sa traiesti" sau ceva de genu` :))
Are fane care.l pupa`n cur non`stop. ;o3
cu texte de genu "vai ce bun esti"
:))
Si el in gand le spune "hai marsh" :))
Ne.am certat de 75oo de ori numai din cauza fanelor. =))
Da poti sa sti ca te.am iubit mereu fraiere ;;)
>;d<
Si vara stateam ca tampitii pana pe la 1-2 si radeam (;|
Si daa m.a batut de 75oo de ori la pool.:(
Si chiar el ma invatsat sa joc.=))
Si da pot sa spun ca el ma face foarte fericita.
Mersi ca esti mereu langa mine.;x
Te iubiricesc. <3

0 comentarii: